Silvio M. Brondoni

Silvio M. Brondoni Mail
University of Milano - Bicocca

smb



Editor in Chief of SYMPHONYA. Emerging Issues in Management (symphonya.unimib.it)

 

ACADEMIC AND PROFESSIONAL PROFILE
Marketing, Global Competition and Corporate Communication consultant for domestic and international companies.
Past Professor of Marketing and Corporate Communication at: Università della Calabria, Facoltà di Ingegneria; Università L. Bocconi, Facoltà di Economia; Università degli Studi di Bologna, Facoltà di Economia.
Director of book series "IMPRESA ECONOMIA COMUNICAZIONE", published by G. Giappichelli, Torino.

Full Professor of Market-Driven Management, Marketing and Corporate Global Communication at University of Milan-Bicocca.

Coordinator of ISTEI - Section of Economia e Gestione delle Impese, Dept. of Economics,Management and Statistics, University of Milan-Bicocca.

 

HONOURS & MEMBERSHIPS
Member of AIDEA - Accademia Italiana di Economia Aziendale, since 1987.
Member of Advisory Board and past Vice President of ASFOR - Associazione per la Formazione alla Direzione Aziendale.